[GNOME] Brasero per revisar

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dll set 10 19:44:36 CEST 2007

> Adjunto els últims canvis per si s'ho vol mirar més gent.
> -------------------------------------------------------------------------------------------

Oki, ara m'ho miro.

> Per a provar el brasero........quines opcions tinc?
>
> No tinc més pebrots que baixar-me l'última versió inestable i compilar-la
> amb les últimes llibreries(inestables) a la meva preciosa màquina i creuar
> els dits que no vagi tot a prendre pel c.....?
>
> Hi han altres opcions?

Sí, pots crear una màquina virtual amb vmware, instal·lar-hi tot el
que necessites per compilar i instal·lar el codi font del brasero, en
comptes de fer-ho a la teva màquina. Hi ha vmwares ja creades amb
linux instal·lat (Fedora, Ubuntu, etc.), de manera que no hagis
d'instal·lar tu el sistema operatiu. Però tanmateix, a no ser que
tinguis experiència en el desenvolupament de programari (automakes,
CVS/SVN, plataformes de desenvolupament etc.) serà una feinada fer tot
això per comprovar l'aplicació.

És millor esperar a que surti una versio estable del brasero, la
instal·lis mitjançant paquets binaris i provis la teva traducció.
Després fas les correccions que calguin, que en general no son tantes.

> Live CD's........etc.
>

> AJUDEU-ME A PASSAR AL NIVELL 2 !!!! ;-)

Només cal que t'enrabiïs, com en Goku!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com