[GNOME] estat de les traduccions del GNOME 2.20

dis set 8 20:19:23 CEST 2007

Bones,

El 27/08/07, Josep Puigdemont <josep.puigdemont a gmail.com> ha escrit:

> Ep, aquest va dir que l'estava fent en David Planella.

Sí, i avui l'he enviat a la llista.

> Suposo que en David s'hi animarà... :)

D'acord, em posaré a fer els evolution-*

Ara acabo de veure que hi ha 10 cadenes difuses. Ara m'hi poso.

> Podríem quedar un dia a l'IRC i fer aquests amb poques cadenes. No cal
> que ens hi preocupem ara, si no és que algú els vol revisar de dalt a
> baix ;-).

Trobo que això és una bona idea, i no crec que tots s'hagin de revisar
de dalt a baix, tot i que a alguns d'ells no els hi aniria malament.
Potser estaria bé quedar la setmana que ve a l'IRC, ja que la data
d'entrega de les tarballs ja s'acosta... [1]

Algú vol proposar una data i penjar-la al wiki del Gnome de SC?

[1] http://live.gnome.org/TwoPointNineteen