Re: [GNOME] URGENT Correcció del GIMP per pujar al cvs

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
div oct 26 19:14:37 CEST 2007

Bones,

No m'he mirat les correccions, però a primer cop d'ull he vist això:

> [...]
> "the name of an executable to search for in the user's PATH. If the
> command "
> "contains '%s' it will be replaced with the URL, else the URL will be "
> "appended to the command with a space separating the two."
> msgstr ""
> "Defineix el navegador web extern a utilitzar. Pot ser un camí absolut o
> el "
> "nom d'un executable a cercar en el camí d'usuari. Si l'ordre conté «%s»
> es "
> "reemplaçarà amb l'URL; sino l'URL s'afegirà a l'ordre amb un espai de "

**** No hi falta cap accent, sinó (aquí sí :P) que hi falta un espai: si no,
l'URL...

Salut,

El 26/10/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: