[GNOME] Traducció de l'Evolution per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dll oct 22 20:51:43 CEST 2007

tot i fer-me vergonya ara acabo de pujar el que hi havia a la branca
2.20 a trunk

hi he fet els canvis que adjunto en el diff (si vols fer anar el meld
baixa't directament el po de 2.20 i el trunk i veuràs les diferències)

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/evolution

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/evolution?view=revision&revision=34407

P.D. encara no m'he l'he acabat de mirar, de fet no he avançat des de
que ho vaig comentar, miraré de fer-ho diferent a veure si així ho podem
revisar tot i és més senzill

salut!

El ds 22 de 09 del 2007 a les 16:42 +0200, en/na gil forcada va
escriure: