[GNOME] gimmie per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij oct 18 14:50:11 CEST 2007

bones,

com que ja estàs amb les piles carregades aquí van les suggerències i
errades:

msgid ""
"Determine how to handle clicks on items in Gimmie. The following
options are "
"supported: \"single\" activates items with a single click, \"double\" "
"activates with a double click, and \"nautilus\" to follow Nautilus'
click "
"policy."
msgstr ""
"Determina com gestionar els clics dels elements al Gimmie. Les següents
"
"opcions són disponibles: «single» activa elements amb un sol clic,
«double» "
"les activa amb un doble clic, i «nautilus» segueix la política de clics
del "
"Nautilus."

-- com es gestionen els clics en els elements del Gimmie ?

msgid "Display \"Computer\" topic"
msgstr "Mostra el tema «Computer»"

-- es pot traduir Computer per Ordinador ja que en el po ja es tradueix
(n'hi ha uns quants per traduir dels 4 temes ;)

msgid ""
"Each topic in Gimmie has an associated color. This key determines if
the "
"color is displayed in panel buttons."
msgstr ""
"Al Gimmie, cada tema té un color associat. Aquesta clau determina si es
"
"mostra el color al quadre de botons."

-- als botons del quadre ?

msgid "Include the \"Computer\" topic in this applet's list of topics."
msgstr ""
"Inclou el tema «Computer» en aquesta llista de temes de la
miniaplicació"

-- el . final i el comuputer

msgid "Include the Library topic in this applet's list of topics."
msgstr ""
"Inclou el tema Biblioteca en aquesta llista de temes de la
miniaplicació"

msgid "Include the People topic in this applet's list of topics."
msgstr "Inclou el tema Gent en aquesta llista de temes de la
miniaplicació"

msgid "Include the Programs topic in this applet's list of topics."
msgstr ""
"Inclou el tema Programes en aquesta llista de temes de la
miniaplicació"

-- el . final

msgid "_About"
msgstr "_Quant a mi"

-- ho has mirat a la interfície si es refereix a l'usuari o al programa?

msgid "_Edit Menus"
msgstr "_Edita els menus"

-- menús

msgid "Manage settings and preferences"
msgstr "Gestioneu configuracions i preferències"

-- les configuracions .. ?

msgid "All Favorites"
msgstr "Tots els favorits"

-- en línies més amunt de la traducció ho tradueixes per preferits i
segons el recull hauria de ser «preferits»

msgid "Add Bluetooth..."
msgstr "Afegeix bluetooth..."

msgid "Create CD/DVD..."
msgstr "Crea CD/DVD..."

-- Crea/afegeix un bluetooth/cd/dvd ?

msgid "Access a computer on the network"
msgstr "Accediu a un ordinador a la xarxa"

-- de la xarxa ?

msgid "Switch User"
msgstr "Commuta d'usuari"

msgid "Switch to another user"
msgstr "Commuta a un altre usuari"

-- switch → canvia ? és força més entenedor, al meu entendre, i el
recull l'accepta :) haurem de mirar com està al gnome-screensaver,
gnome-power-manager i gnome-switch-user o com se'n digui

msgid "About Gnome"
msgstr "Quant al Gnome"

-- GNOME

msgid "Downloads"
msgstr "Descàrregues"

-- Baixades

msgid "New Document"
msgstr "Nou document"

msgid "Create a new document"
msgstr "Crea un nou document"

-- document nou

msgid "No templates available"
msgstr "No hi ha plantilles disponibles"

-- no hi ha cap plantilla ?

msgid "Away Messages..."
msgstr "Missatge d'absència..."

-- Missatges

msgid "Make a new Tomboy note"
msgstr "Fes una nota del Tomboy"

-- Crea ? a la cadena anterior has posat aquest verb

msgid ""
"Cannot move \"%s\" to the trash because you do not have permissions to
"
"change it or its parent folder."
msgstr ""
"No s'ha pogut moure «%s» perquè no teniu permís per a modificar la seva
"
"carpeta pare."

-- moure «%s» a la paperera
-- per a modificar-lo o modificar la carpeta pare ?

msgid ""
"\"%s\" cannot be deleted because you do not have permissions to modify
its "
"parent folder."
msgstr ""
"No s'ha pogut suprimir «%s» perquè no teniu permís per modificar la
seva "
"carpeta pare."

-- per a modificar (falta la a)

msgid "Cannot perform file operation %d on \"%s\"."
msgstr "No es pot realitzar l'operació de fitxer %d a «%s»"

-- falta el . final

msgid "Cannot move items to trash, do you want to delete them
immediately?"
msgstr ""
"No es poden moure elements a la paperera, voleu suprimir-los
immediatament?"

-- els elements ?

això és tot

bona feina!

salut!

El dj 11 de 10 del 2007 a les 16:30 +0200, en/na Francesc Vilches va
escriure: