Re: [GNOME] Offtopic: Qui tradueix al català el google gmail?

dll oct 15 18:48:45 CEST 2007

Bones Francesc,

El 15/10/07, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com> ha escrit:
> Hola nois...........tinc el gmail configurat al català. El problema és que
> amb aquest idioma no m'apareixen les opcions que ofereix google a dalt a
> l'esquerre......
> "google     mail      calendar         Docs & Spreadsheets        photos
>   more"
>
> Algú sap on s'ha d'adreçar aquest "bug"?

La traducció de la interfície d'usuari del Google la va iniciar en Quico Llach:

http://qllach.bloc.cat/post/2438/164091
http://qllach.bloc.cat/post/2438/159772

Tot i això, com diu el seu últim article referent a aquest tema,
sembla ser que a can Google ara mateix porten les traduccions a través
de proveïdors externs. Pots provar de contactar-lo a veure si et pot
donar més informació, però crec que al final t'hauràs d'adreçar a
Google directament.