[GNOME] Traducció de la documentació del gnome-media

gil forcada gilforcada a guifi.net
diu oct 14 01:07:54 CEST 2007

aniré a pams que sinó la liarem :)

gnome-cd:
a veure t'envio el po i diff amb el que he canviat (encara no està
pujat)

queda molt forçat i la Sílvia em comenta que és molt preferible el
«sobre» (n'hi ha uns quants)

veuràs que he canviat els CDs per CD, ha de ser així segons la Sílvia

també veuràs que he canviat un parell de md5 de les imatges, si
afegeixes una imatge has de ficar-hi la signatura md5 sinó no es
mostrarà (es fa servir per comprovar que és el fitxer que toca i no un
altre) per agafar la signatura md5 d'un fitxer vas a la línia d'ordres i
executes: «md5sum nom_fitxer»

no he canviat, però si et mires la documentació que havia anat traduint
jo que en la majoria de cadenes poso «suggeriments» enlloc de
«comentaris»

la resta de canvis els pots veure tu mateix en el diff i si no n'entens
algun o no t'agraden diga-ho i ho comentem ;)

P.D. intentaré mirar de fer la resta durant la setmana que ve

salut!

El dc 26 de 09 del 2007 a les 23:40 +0200, en/na Joan va escriure: