[GNOME] Traducció del library-web per revisar

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dij nov 29 23:42:21 CET 2007

fet!

hi havia una cadena nova, si fas la documentació i la cadena que queda
ho pujo tot plegat :)

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/library-web?view=revision&revision=342
http://svn.gnome.org/viewvc/library-web?view=revision&revision=343

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/library-web

softcatalà:
http://softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

salut!

El dj 29 de 11 del 2007 a les 20:58 +0100, en/na David Planella va
escriure: