[GNOME] Traducció del library-web per revisar

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dic nov 28 23:45:40 CET 2007

bones,

com en la documentació del gnome-games, t'envio el fitxer amb tal com ho
he modificat i ja em diràs si t'agraden els canvis (ja saps, amb el meld
és un moment mirar les diferències :)

salut!

El dc 28 de 11 del 2007 a les 22:29 +0100, en/na David Planella va