[GNOME] traducció de l'eog-plugins

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dll nov 26 09:42:15 CET 2007

ho hauria d'haver fet abans, però acabo de consultar el Termcat i  per a
«upload» tenen dues suggerències:
- càrrega
- penjar

i la segona proposta la descriuen com a:
«Copiar programes, fitxers, etc. d'un ordinador local a un de remot,
generalment a través d'Internet.»

què et sembla aquesta nova versió? és correcta «pengeu»? la que ja no se
com deixar (i que he deixat com m'has suggerit) és la primera cadena ...
això de uploader ....

salut!

El dg 25 de 11 del 2007 a les 13:05 +0100, en/na David Planella va
escriure: