[GNOME] Brasero per revisar

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dim nov 20 00:02:00 CET 2007

he canviat només una cadena

 msgid "The <b>%s</b> is not writable."
-msgstr "El disc a «%s» no és gravable:"
+msgstr "El disc a <b>«%s»</b> no és gravable."

per ".. no és enregistrable"

commit a trunk
http://svn.gnome.org/viewvc/brasero?view=revision&revision=495

commit a la branca 0.6
http://svn.gnome.org/viewvc/brasero?view=revision&revision=493

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/brasero

salut!

El dt 13 de 11 del 2007 a les 20:20 +0100, en/na Francesc Vilches va
escriure: