[GNOME] errada a l'epiphany

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
dim nov 6 21:25:41 CET 2007

Hola Gil,

On Tue, Nov 06, 2007 at 12:09:50PM +0100, Gil Forcada wrote:
> si mireu la captura que envio enlloc d'haver-hi «baixada» hauria de ser
> «baixar», però si mireu el po només hi apareix una vegada i es fa servir
> a la biblioteca, de manera que em fa pensar que potser es fa servir més
> d'una vegada i llavors potser sí que es un problema canviar-ho

Aquesta cadena només està referenciada a eixe diàleg:

#: ../lib/ephy-stock-icons.c:57
msgid "_Download"
msgstr "_Baixada"

No hi ha cap problema en corregir-ho.

Jordi

PS: perquè envies el png dins d'un tar, comprimit amb bz2? Fa impossible
veure l'adjunt des del programa de correu.

(el mateix per als fitxers po, nomalment els envieu en tar, i no veig
per què :)

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/