[GNOME] errada a l'epiphany

dim nov 6 19:28:21 CET 2007

Hola Gil,

El 06/11/07, Gil Forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:

> [...] si mireu el po només hi apareix una vegada i es fa servir
> a la biblioteca, de manera que em fa pensar que potser es fa servir més
> d'una vegada i llavors potser sí que es un problema canviar-ho

Jo crec que encara que sigui a lib pot ser que es tracti de l'única
cadena en qüestió, però sense mirar el codi font no t'ho puc
confirmar.

El que pots fer per comprovar-ho és utilitzar el 'msgunfmt' amb el
binari de la traducció de l'Epiphany [1], corregir la cadena al fitxer
PO obtingut, i finalment utilitzar 'msgfmt' per a tornar a crear un
nou binari al mateix lloc. Llavors podràs determinar si realment
aquella és la cadena de la captura.

[1] a l'Ubuntu és a
'/usr/share/locale-langpack/ca/LC_MESSAGES/epiphany.mo', en altres
distribucions probablement a
'/usr/share/locale/ca/LC_MESSAGES/epiphany.mo'