[GNOME] Brasero per revisar

diu nov 4 19:07:16 CET 2007

Hola Francesc

2007/11/4, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com>:

> Algú podria confirmar que "grava" és incorrecte i s'ha d'utilitzar
> "enregistra"? M'agrada grava i el mateix K3b el fa servir. Si algú em
> confirma que és incorrecte ho canvio, en cas contrari mantinc grava.

Incorrecte no ho és, però si no m'equivoco al GNOME només fem servir
el recull. Pel que fa al fet que el K3b faci servir «gravar», recorda
que la traducció del KDE és un projecte diferent, amb guies d'estil
diferents (tot i que si no recordo malament, també segueixen la guia i
el recull de Softcatalà).

En resum, jo crec que s'hauria de fer servir «enregistrar», però seria
bo saber si hi ha altres opinions.