[Recull] Re: [GNOME] Re: Traducció Accerciser

Josep Lladonosa Capell jlladono a xtec.cat
div maig 25 19:40:37 CEST 2007

Hola,

m'acabo de mirar el diccionari, i "vista" té diverses entrades. Jo trobo
tan correcte dir la "vista" (el que veiem al davant), com la
"visualització".

En el cas de les bases de dades, la "vista" (anglès "view") no deixa de
ser una "visualització" de la informació de la taula o taules.

Val a dir que el diccionari recull "visualitzar" com a terme informàtic,
però al carrer, jo sento dir-ne "vista"... :)

En/na Xavier Conde Rueda ha escrit: