Re: [GNOME] traducció de l'epiphany

dll maig 21 23:58:57 CEST 2007

Bones Gil,

M'he mirat la traducció de l'Epiphany que vas enviar fa uns quants
dies i hi he vist un parell de coses:

#: ../embed/mozilla/GeckoCookiePromptService.cpp:93
#, c-format
msgid "Accept cookie from %s?"
msgstr "Accepteu la galeta de %s?"

#: ../embed/mozilla/GeckoCookiePromptService.cpp:100
msgid "Accept Cookie?"
msgstr "Acceptar la galeta?"

-- «Voleu acceptar» en tots dos casos

#: ../embed/mozilla/GtkNSSDialogs.cpp:444
#, c-format
msgid ""
"It was not possible to automatically trust "%s". It is possible that someone "
"is intercepting your communication to obtain your confidential information."
msgstr ""
"No s'ha pogut confiar en «%s» automàticament. És possible que algú estigui "
"interceptant la vostra comunicació per obtenir informació confidencial "
"vostre."

-- vostra.
-- la comunicació? (per a evitar escriure dos cops «vostra»)

#: ../embed/mozilla/EphyAboutModule.cpp:397
#: ../embed/mozilla/EphyAboutModule.cpp:428
msgid "The server dropped the connection before any data could be read."
msgstr "El servidor ha tancat la connexió abans de llegir dades."

-- abans de poder llegir cap dada.

No me l'he pogut mirar tot ara mateix. Si tinc temps ho faré en els
propers dies.

Salut!,
David.

El 12/05/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: