[GNOME] Traduccions pendents per pujar

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dll maig 21 10:45:04 CEST 2007

Bones,

fa dies que vaig enviar aquest correu i no he vist cap resposta, ni
s'han pujat fitxers. Hi ha força traduccions pendents de pujar, i crec
que és important que es faci urgentment. M'agradaria saber si hi ha
cap problema per pujar traduccions al SVN. En el cas que esteu massa
enfeinats per fer-ho, puc mirar d'enviar les meves traduccions
pendents directament als autors del programari perquè les incloguin
ells mateixos. Comprenc perfectament que el temps lliure no ens sobra
a ningú :-).

Salut!

El 12/05/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: