[GNOME] Traduccions pendents per pujar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dis maig 12 02:26:33 CEST 2007

perdò per un altre correu, però tot traduint l'epiphany he arribat a la
secció del gestor de descàrregues i m'ha fet recordar que en jordi
(mallach) va comentar de canviar-ho per baixades, així que ara vaig a
fer els canvis a l'epiphany i ja ho deixo com a baixades a la
documentació

salut i .... xarxa (de guifi si pot ser) !

El ds 12 de 05 del 2007 a les 01:48 +0200, en/na gil forcada va
escriure: