[GNOME] silky

Xavier Conde Rueda xavi.condeagmail.com
Dme Maig 2 10:19:39 CEST 2007

2007/5/1, Xavi salvat lozano <dj_radikal7ahotmail.com>:
> Gracies Gil per avisar de que tu feies el gnome-scan ;-)
>
> Agafo el mòdul silky, del Extra Gnome aplications si algu l'està fent que
> m'avisi.
>
> Gràcies
>
> PD: No hi ha cap lloc per saber quins mòduls estan lliures?

Hola Xavi, benvingut!

Ara mateix la millor manera de saber si un mòdul està lliure és
demanar-ho. Si estàs interessat en un mòdul ja assignat, potser el
traductor actual te'l passarà. Normalment, els mòduls que no s'han
revisat des de fa 1 any es poden considerar com "sense mantenidor",
tot i que sempre ens n'assegurem enviant un correu al mantenidor i
demanant-li permís. Tanmateix, de vegades s'ha donat el cas que 2
persones han traduït el mateix sense saber-ho :o.

El millor que pots fer és demanar que t'assignem un mòdul, i qualsevol
de nosaltres et dirà quin considera més interessant o urgent de fer.
Com t'ha dit en Gil, és millor començar amb una traducció senzilleta
amb poques cadenes per a "escalfar motors". Jo et suggereixo que facis
primer aquest nou mòdul, que només té unes 50:

http://l10n.gnome.org/POT/byzanz.HEAD/byzanz.HEAD.pot

També, fes una bona ullada al wiki del Gnome, segur que se't
respondran moltes preguntes:

http://www.softcatala.org/wiki/GNOME

Salut i benvingut!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com

Més informació de la llista de correu GNOME