Re: [GNOME] actualització del Damned Lies

dim jul 31 20:54:17 CEST 2007

Bones,

Només una petita cosa en què m'he fixat en anar a
http://l10n.gnome.org/teams/ca:

  Pàgina de l'Català:

No se m'acudeix cap solució que funcioni per a tots els llenguatges,
però suposant que la majoria d'usuaris en català aniran a la pàgina
almenys serà correcte per a la nostra llengua. Evidentment, això no
funcionarà tampoc per a tots els casos.

El 30/07/07, Josep Puigdemont <josep.puigdemont a gmail.com> ha escrit: