[GNOME] Puc unir-me a vosaltres?

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dim jul 24 18:10:17 CEST 2007

Benvingut, Oriol!

Normalment, sempre aconsellem als traductors novells de començar amb
algun fitxer que tingui poques cadenes, per agafar pràctica i
familiaritzar-se amb l'estil de traducció que fem servir.

Què et sembla agafar el divifund?
http://l10n.gnome.org/POT/divifund.HEAD/divifund.HEAD.pot

Si no, la documentació també està força endarrerida. El gnome-hello, per
exemple, té molt poques cadenes i es pot fer molt ràpidament.
http://l10n.gnome.org/POT/gnome-hello.HEAD/docs/help.HEAD.pot

A més a més de la pàgina del GNOME del wiki, és molt convenient que et
llegeixis la Guia d'estil abans de començar a traduir:
http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm

I que utilitzis el Recull de termes quan facis les traduccions:
http://www.softcatala.org/projectes/eines/recull/recull.htm

A part d'això, pots demanar a la llista qualsevol dubte/suggeriment que
tinguis.

Salut!

sílvia

El dt 24 de 07 del 2007 a les 17:04 +0200, en/na Oriol Rivera va
escriure: