[GNOME] Puc unir-me a vosaltres?

mma1137 a edu365.cat mma1137 a edu365.cat
dim jul 24 18:40:31 CEST 2007

> És només aixó, que m' agradaria unir-me a l' equip de traducció
del>  GNOME.
> Vaig veure que el GNOME no está totalment traduït, i crec que
jo puc
se> r
> aquest percentatge que li falta a les traduccions. Si sou tan
amables d'
> indicar-me que he de fer, m' hi posaré tan d' hora com pugui.
En quant
al> s
> meus cognoms, prefereixo no donar-los complets.
>
> Atentament, Oriol RiFu.

NO cal que ens demanis permis tot i aixi estaria bé que et
llegisis aquesta pàgina web:

http://www.softcatala.org/wiki/GNOME

El que si que hauria de fer algun dels veterans de la llista és
assignarte algun modul lleugeret per a començar a traduïr.

Sort.