Re: [GNOME] Documentació del gnome-power-manager

dim jul 17 20:47:30 CEST 2007

Hola Joan,

Tot i que aquest fitxer s'ha pujat molt ràpid, jo encara estava fent la revisió.

Ara l'he acabada i te l'envio en un diff adjunt, el qual està basat en
la versió de l'svn. Veuràs que no he canviat l'amplada del text de
manera que el diff sigui llegible.

Un parell de coses que no són al diff:

* Gestor d'energia, en minúscules.

En la traducció del g-p-m vam optar per escriure gestor d'energia en
minúscules, i crec que a la documentació també hauria de ser així.
Pots consultar el fil següent de l'arxiu on ho vam discutir:
http://www.mail-archive.com/gnome@www.softcatala.net/msg02509.html

Això és més que res una pregunta. He vist que feies servir «tardar» en
algunes cadenes. Jo normalment considero que «trigar» és més adequat,
perquè «trigar» em sona més col·loquial. Què feu servir els altres?

són en majúscules al mig de la frase. Crec que haurien d'anar en
minúscules.

#: C/gnome-power-manager.xml:1069(para)
msgid ""
"The other reason to leave this to the internal power management of the disk "
"is: the time needed to reactivate the device. You lose more performance than "
"you lose power between 'Active idle' and 'Low power idle'."
msgstr ""
"L'altra raó per a deixar-ho a la gestió interna d'energia del disc és el "
"temps que es necessita per a tornar a activar el dispositiu. Perdeu més "

De totes maneres, aquestes tres coses són només suggeriments, ja
decidiràs si ho vols canviar o no.

Per cert, molt bona feina!

El 15/07/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: