[GNOME] agafo la documentació de l'f-spot

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 27 14:23:35 CEST 2007

Hola Sílvia,

(el que no dic res és que ho he implementat)

> +# N.T.: Gallery no és una aplicació o servei web. És el nom genèric per
> referir-se a una galeria web malgrat
> +# alguns cops els autors ho escriuen en majúscula com si fos un nom
> propi.
> Ah no? Jo ho relacionava amb el Gallery... (http://gallery.menalto.com)

Tens raó. Hi ha parts de l'interfície que són comunes entre l'exportació de
carpetes local i el Gallery aquest i m'havia equivocat.

>  #: ../src/CDExport.cs:131 ../src/FlickrExport.cs:302
>  #: ../src/FolderExport.cs:228 ../src/GalleryExport.cs:728
> -#: ../src/PicasaWebExport.cs:636 ../src/SmugMugExport.cs:579
> +#: ../src/PicasaWebExport.cs:640 ../src/SmugMugExport.cs:579
>  msgid "Done Sending Photos"
> -msgstr "Ja s'han enviat les fotografies"
> +msgstr "Ha finalitzat l'enviament de les fotografies"
>
> *** En català tendim a simplificar les frases, o sigui que, en aquest
> sentit, m'agradava més com estava abans. Com és que l'has canviat?
> Potser perquè queda més clar que ha finalitzat aquell procés concret...?

Tal com surt (capsa de diàleg amb aquest únic missatge) m'ha semblat més clar.
Si les dues són correctes m'agradaria mantenir la meva versió.

> -#: ../src/MainWindow.cs:1933
> +#: ../src/MainWindow.cs:1955
>  msgid "Unsharp Mask"
>  msgstr "Màscara no nítida"
>
> Màscara no nítida? Umm, em sembla poc clar... he estat buscant com es
> traduïa al gimp, però no ho trobo. El més semblant que he trobat és
> l'opció "Difuminat amb màscara". Potser ho podríem traduir com a
> "Màscara d'enfocament"? Jo proposo...

Ni idea. Si ho trobes fes-m'ho saber o actualitza la cadena tu mateixa al
fitxer ca.po.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/