[GNOME] estat de les traduccions del GNOME 2.20

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dll ago 27 04:24:34 CEST 2007

Ep,

El dj 23 de 08 del 2007 a les 19:59 +0200, en/na gil forcada va
escriure:
> bones,
>
> (al final hi ha un petit resum i algunes idees)
>
> LLISTA DE TRADUCCIONS QUE FALTEN ACABAR:
>
> gconf -- PER FER
> glib -- pendent de pujar

ara ja l'he pujat.

> gnome-vfs -- NOMÉS UNA CADENA
> gtk+ -- PER FER (són unes quantes cadenes)

Aquest l'estic fent jo. En tinc feta una part, i ara estic amb les
descripcions. Li cal una bona repassada, d'altra banda.

> evolution -- PER FER (falten força cadenes)

Ep, aquest va dir que l'estava fent en David Planella.

> evolution-* -- PER FER (poques cadenes)

Suposo que en David s'hi animarà... :)

> gdm2 -- s'està traduint
> gnome-applets -- PER FER (algú sap vocabulari de finances?)
> gnome-desktop -- PER FER (1 cadena)
> gnome-doc-utils -- per pujar
> gnome-games -- PER FER (força cadenes)
> gnome-panel -- per pujar

Ja està pujat

> gnome-power-manager -- PER FER (hi havia algú treballant-hi? David?)
> gnome-screensaver -- per pujar
> gnome-session -- PER FER
> gnome-system-monitor -- PER FER (algunes cadenes)
> gnome-volume-manager -- PER FER (1 cadena)
> gtk-engines -- per pujar
> gtkhtml -- PER FER (2 cadenes)
> gtksourceview -- PER FER (força cadenes)

D'aquest en sóc el darrer traductor, però si algú s'hi vol posar,
endavant...

> libgnomeprintui -- PER FER (2 cadenes)
> libgtop -- PER FER (1 cadena)
> libwnck -- PER FER (força cadenes)
> metacity -- PER FER
> orca -- la tinc assignada, l'estic fent, necessitaria ajuda (en un altre
> correu)
> seahorse -- per pujar

Ja està pujat

> sound-juicer -- PER FER

En Jordi Mallach va dir que el faria.

> tomboy -- s'està revisant
> totem -- per pujar
> yelp -- per pujar
> zenity -- PER FER (1 cadena)
>

> resumint IMPORTANTS que es comencin JA: gtk+, glade3, evolution,
> gnome-games, gtksourceview, libwnck (no hi poso el orca perquè ja
> l'estic fent jo)

D'aquests, doncs, el gtk+ i l'evolution ja estan començats.

> com podeu veure també hi ha força mòduls amb una o dues cadenes, de
> manera que potser el millor es posar un dia i hora per trobar-nos a
> l'IRC de Softcatalà i anar comentant-les i en Josep, Jordi, Sílvia o jo
> mateix les podem anar pujant als dipòsits del GNOME :)

Podríem quedar un dia a l'IRC i fer aquests amb poques cadenes. No cal
que ens hi preocupem ara, si no és que algú els vol revisar de dalt a
baix ;-).

Salut!

/Josep