[GNOME] estat de les traduccions del GNOME 2.20

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij ago 23 19:59:33 CEST 2007

bones,

(al final hi ha un petit resum i algunes idees)

LLISTA DE TRADUCCIONS QUE FALTEN ACABAR:

gconf -- PER FER
glib -- pendent de pujar
gnome-vfs -- NOMÉS UNA CADENA
gtk+ -- PER FER (són unes quantes cadenes)
libgnome -- PER FER (només 6 cadenes)

accerciser -- una cadena
devhelp -- PER FER
glade3 -- FER FER (unes quantes cadenes .. hi havia una traducció meva
que suposo que ja està desfasada diria)

bug-buddy -- PER FER (3 cadenes)
dasher -- per pujar
deskbar-applet -- per pujar
eel -- PER FER (una cadena)
eog -- PER FER (Jordi Mas?)
epiphany -- per pujar
evince -- per pujar
evolution -- PER FER (falten força cadenes)
evolution-* -- PER FER (poques cadenes)
file-roller -- PER FER
gcalctool -- PER FER (2 cadenes)
gdm2 -- s'està traduint
gnome-applets -- PER FER (algú sap vocabulari de finances?)
gnome-desktop -- PER FER (1 cadena)
gnome-doc-utils -- per pujar
gnome-games -- PER FER (força cadenes)
gnome-keyring -- PER FER
gnome-mag -- PER FER
gnome-menus -- PER FER (4 cadenes)
gnome-nettool -- PER FER (2 cadenes)
gnome-panel -- per pujar
gnome-power-manager -- PER FER (hi havia algú treballant-hi? David?)
gnome-screensaver -- per pujar
gnome-session -- PER FER
gnome-system-monitor -- PER FER (algunes cadenes)
gnome-volume-manager -- PER FER (1 cadena)
gtk-engines -- per pujar
gtkhtml -- PER FER (2 cadenes)
gtksourceview -- PER FER (força cadenes)
libgnomeprintui -- PER FER (2 cadenes)
libgtop -- PER FER (1 cadena)
libwnck -- PER FER (força cadenes)
metacity -- PER FER
orca -- la tinc assignada, l'estic fent, necessitaria ajuda (en un altre
correu)
seahorse -- per pujar
sound-juicer -- PER FER
tomboy -- s'està revisant
totem -- per pujar
yelp -- per pujar
zenity -- PER FER (1 cadena)

resumint IMPORTANTS que es comencin JA: gtk+, glade3, evolution,
gnome-games, gtksourceview, libwnck (no hi poso el orca perquè ja
l'estic fent jo)

com podeu veure també hi ha força mòduls amb una o dues cadenes, de
manera que potser el millor es posar un dia i hora per trobar-nos a
l'IRC de Softcatalà i anar comentant-les i en Josep, Jordi, Sílvia o jo
mateix les podem anar pujant als dipòsits del GNOME :)