[GNOME] Actualització de la traducció del Tomboy al català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij ago 23 12:46:03 CEST 2007

Hola,

> Tinc l'ordinador mig espatllat i tinc tot un merder (amb perdó) amb el
> correu. Espero haver revisat la traducció del Tomboy que tocava! (correu
> d'en Jordi Mas del 15 d'agost)

Correcte. He aplicat totes les teves correccions gràcies.

> Unes quantes coses:
>
> -#: ../data/tomboy.schemas.in.h:19
> +#: ../data/tomboy.schemas.in.h:20
>  msgid "List of pinned notes."
>  msgstr "Llista de notes recordatòries"
>
> M'agrada aquesta traducció, però aleshores què faig a la documentació
> amb els "Note pinning"?  Jo ho havia traduït com a "Fixació de les
> notes". I el verb el vaig traduir com a "fixar" ("Notes that are pinned
> to the panel..." -> "Les notes que fixeu al quadre..."

Decideix-ho tu mateixa. A mi també m'agrada més la nova traducció.

> Ja he fet les modificacions pertinents (espero no haver-me'n deixat)a la
> traducció de la documentació, llevat del "note pinning". Aviam si algú
> té idea de com solucionar-ho... De tota manera, m'imagino que un dia o
> altre també s'actualitzarà la documentació original; ara mateix està
> desactualitzada (moltes de les cadenes noves de l'aplicació són
> funcionalitats noves que, òbviament, encara no estan explicades a la
> documentació).

Sí, jo espero que també, sino podem omplir un informe d'error més endavant.

Atentament

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/