[GNOME] Traducció actualitzada inkscape

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dij ago 23 01:50:42 CEST 2007

Només volia fer un parell d'apunts, no he tingut temps de mirar-me tot
el fitxer.

El dc 22 de 08 del 2007 a les 17:53 +0200, en/na gil forcada va
escriure:
> #: ../src/arc-context.cpp:337
>  msgid ""
>  "<b>Ctrl</b>: make circle or integer-ratio ellipse, snap arc/segment
> angle"
>  msgstr ""
> -"<b>Control</b>: fes un cercle o una el·lipsi amb radi enter, ajusta
> l'angle "
> +"<b>Control</b>: feu un cercle o una el·lipsi amb radi enter, ajusteu
> l'angle "
>  "de l'arc o el segment"
>
> -- el·lipse ?

sí.

>  #: ../src/dialogs/rdf.cpp:221
> -#, fuzzy
>  msgid "Open Font License"
> -msgstr "Obre un nou fitxer"
> +msgstr "Obre la llicència de la font"
>
> -- tipus de lletra ?

Em sembla que es refereix a la "llicència Open Font", no sé com s'hauria
de traduir però.

Salut!

/Josep