[GNOME] gnome-control-center per revisar

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dij ago 23 00:37:45 CEST 2007

El dc 15 de 08 del 2007 a les 01:58 +0200, en/na gil forcada va
escriure:
> aquest cop només em miro el diff que quan he vist que el po sencer són
> 4000 i pico línies m'he espantat!
>
> -# Contorn, segons els traductos al castellà.
> -# No estic gens segur. jm
> +# FIXME
>  #: ../capplets/appearance/data/appearance.glade.h:3
> -#, fuzzy
>  msgid "<b>Hinting</b>"
> -msgstr "<b>Contorn</b>:"
> +msgstr "<b>Contorn</b>"
>
> -- candidat a bug :) almenys que expliquin que coi vol dir ... diria que
> té a veure amb el contorn de les lletres (font-hinting ho he
> [...]

sí, es refereix al font hinting, el FIXME és perquè la traducció potser
és una mica dubtosa.

>  #: ../capplets/appearance/data/appearance.glade.h:39
> -#, fuzzy
>  msgid "Pointer"
> -msgstr "Cursors"
> +msgstr "Punters"
>
> -- segur que no es refereix al punter del ratolí? (ho podries afegir al
> bug :)

Tens raó, es refereix al cursor. Ho he corregit.

>  #: ../capplets/appearance/data/appearance.glade.h:56
> -#, fuzzy
>  msgid "The current controls theme does not support color schemes."
> -msgstr "El tema de controls actual no implementa els esquemes de color"
> +msgstr "El tema de controls actual no implementa els esquemes de
> color."
>
> -- no te definits els esquemes de color ? en el context poster es molt
> millor així, ja que els esquemes de colors han d'estar en el tema

Però els temes dels controls en realitat són programes, no? Entenc que
han proporcionar la funcionalitat adequada per poder fer servir els
esquemes de color definits per l'usuari.
De moment ho deixo com dius, tanmateix.

>  #: ../capplets/appearance/data/appearance.glade.h:83
> -#, fuzzy
>  msgid "_Reset to Defaults"
>  msgstr "Reinicia als valors per de_fecte"
>
> -- predeterminats ?

Crec que "per defecte" és el que hem fet servir des de sempre, de fet.

Encara que el recull admeti els dos, "predeterminat" i "per defecte",
potser s'hi hauria de deixar més clar en quins casos cal fer servir un o
l'altre. A mi francament tant me fa, però el que no em sembla correcte
és tenir alguns llocs amb "per defecte" i en d'altres amb
"predeterminat", perquè pel mateix preu algun dia algú hi posarà "per
omissió" com en el kde (si no ho han canviat) ;-)

>  #: ../capplets/appearance/data/appearance.glade.h:94
> -#, fuzzy
>  msgid "gtk-delete"
> -msgstr "Suprimeix"
> +msgstr "gtk-delete"
>
> -- això ha de ser traduïble ??

Diria que no.

>  #: ../schemas/apps_gnome_settings_daemon_keybindings.schemas.in.h:16
> -#, fuzzy
>  msgid "Media player key's shortcut."
> -msgstr "Drecera per a aturar la reproducció."
> +msgstr "Drecera del reproductor multimèdia."
>
> -- no seria plural?

Com vols dir, "Dreceres...", o "Drecera dels..."?

> en el diff no m'ha semblat trobar-hi res més :) bona feina!!
>
> si acabem aviat totes les traduccions hi podríem donar una ullada
> sencera si fes falta, no se com de velles deuen ser les traduccions (més
> que res per guia d'estil que no pas per incorreccions)

El GTK+ necessita una repassada de dalt a baix, si t'hi veus en cor. ;-)

Gràcies per les correccions, ja ho he pujat.

Salut!

/Josep