[GNOME] gnome-panel per revisar

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dij ago 23 00:06:49 CEST 2007

Ep,

El dt 21 de 08 del 2007 a les 16:25 +0200, en/na gil forcada va
escriure:

>  #: ../applets/clock/timezone.glade.h:4
>  msgid ""
>  "<small><i>Click on the map to zoom and select the timezone of a city,
> or "
>  "right click to zoom out.</i></small>"
>  msgstr ""
> +"<small><i>Feu clic al mapa per ampliar i seleccionar un fus horari o
> una "
> +"ciutat, o feu clic amb el botó dret per allunyar.</i></small>"

> ja que pels esquerrans serà al revés, no se si s'hauria de posar al
> recull, o com a mínim consensuar-ho (no la meva forma, sinó la que
> [...]

En Jordi Mallach sempre ha proposat aquesta solució, a mi em sembla
d'allò més encertat també.

Ja ho he pujat, gràcies per les correccions.

/Josep