[GNOME] traducció de la documentació del geyes

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dll ago 13 20:22:43 CEST 2007

Com es va arribar a la conclusió que totes dues opcions eren correctes?
Vull dir, ho va confirmar alguna "font oficial"? A mi, els professors de
català de la Universitat sempre m'han dit que l'única versió correcta és
"Gener de 2003" (igual que "gener de 1999"). Als documents de la
Generalitat (per exemple, al document Criteris lingüístics del
Departament de Justícia [1]), també hi fan servir "de".

Per tant, ara per ara, la meva humil opinió és que "de" és l'única opció
correcte; o, en tot cas, que és més recomanable ;)

[1]
http://www.gencat.net/justicia/temes/entitats_juridiques/linguistic/eines/criteris/index.html

El ds 11 de 08 del 2007 a les 18:44 +0200, en/na Josep Puigdemont va
escriure: