[GNOME] Actualització de la traducció del Tomboy al català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic ago 1 15:17:12 CEST 2007

Hola Gil!

> +#: ../Tomboy/Addins/Tasks/TaskManager.cs:216
> +msgid "Learn About Tomboy"
> +msgstr "Apreneu a fer anar el Tomboy"
>
> -- a utilitzar ?

Amb en Quico Llach vam considerar unes quantes opcions i finalment em vaig
decantar per aquesta. Eren totes correctes.

> +#. Gtk.Label l = new Gtk.Label (
> +#. string.Format (
> +#. "<span weight=\"bold\">{0}</span>",
> +#. Catalog.GetString ("Task Options")));
> +#. l.UseMarkup = true;
> +#. l.Show ();
> +#. vbox.PackStart (l, false, false, 0);
> +#. /
> +#. / Summary
>
> -- i això què hi fa en el diff ?

Jo flip també. Però surt al PO original també i en altres llengües.

> +#: ../Tomboy/Tomboy.cs:256
> +msgid "Homepage"
> +msgstr "Pàgina inicial"
>
> -- d'inici ?

Així surt al Recull de termes.

>  +#: ../Tomboy/Utils.cs:182
> +msgid "MMMM d, h:mm tt"
> +msgstr "MMMM d, h:mm tt"
>
> +#: ../Tomboy/Utils.cs:183
> +msgid "MMMM d"
> +msgstr "d MMMM"

Cert. La forma correcta és la primera.

> bona feina!! s'està fent gran el Tomboy (i encara més útil)

A més de veritat :)

Avui enviaré  l'actualització amb les teves revisions. Moltes gràcies!

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/