Re: [GNOME] Traducció del gnome-power-manager

Dma Ago 14 09:34:55 CEST 2007

Hola Josep,

Gràcies per les noves correccions. M'ho miraré en tornar de vacances
el setembre.

Per cert, l'altre dia vaig passar per Amer, veig que esteu de Festa Major...

El 11/08/07, Josep Puigdemont <josep.puigdemont a gmail.com> ha escrit: