[Gnome] problema de coherència al menú principal

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dll abr 23 16:17:22 CEST 2007

El dl 23 de 04 del 2007 a les 09:57 +0200, en/na Sílvia Miranda va

> M'he adonat que hi ha un problema de coherència al menú principal del
> GNOME. En passar el ratolí per sobre dels diferents menús i submenús, hi
> apareix un missatge emergent amb un resum de la funció/aplicació. Doncs
> he observat que alguns d'aquests missatges s'adrecen a l'usuari, estan
> escrits en segons persona del plural ("Llocs: Accediu a documents,
> carpetes i llocs de la xarxa") i, d'altres, estan escrits en 2a persona
> del singular -o 3a persona del singular, depèn de com es miri
> ("Aplicacions: Navega i executa aplicacions instal·lades").

Aquest últim ja està arreglat.

> Penso que hauríem de decidir què preferim utilitzar, i escriure totes
> les opcions dels menús de la mateixa manera, per coherència.
>
> Què en penseu?

A mi em sembla bé, crec que haurien d'estar en segona persona del
plural, com en "Llocs: Accediu a documents, carpetes i llocs de la
xarxa".

Salut! (que últimament em fa falta, al·lèrgies...)

/Josep