[Gnome-dl] gtk+ - gtk-3-0

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
dll abr 4 01:09:39 CEST 2011

Hola,

L'estat nou del gtk+ - gtk-3-0 - po-properties (Català) és «Pujat».
http://l10n.gnome.org/vertimus/gtk+/gtk-3-0/po-properties/ca

Una cosa, a la cadena:

# Aquí es tracta d'una errada en la cadena original.
# Com que 'box' està entre cometes, em decantaria per la segona opció
#: ../gtk/gtkwidget.c:3029
msgid "Width, in pixels, between focus indicator and the widget 'box'"
msgstr "Amplada, en píxels, entre l'indicador de focus i el giny «caixa»"

Entenc que és al revés, que és la primera opció. Si mires el fitxer al que pertany la cadena (gtkwidget.c) em fa pensar que és giny primari de tota la resta, o sigui que no és un widget concret (que ja té el seu propi fitxer d'implementació .c).

Igualment ho he deixat tal com ho deies. Si ho veus així com dic jo també, es canvia i llestos.

Molt bona la revisió per cert!

Ja està pujat!!

Gil Forcada
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.

Més informació sobre la llista de correu GNOME-dl