[Gnome-dl] gtk+ - gtk-3-0

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
diu abr 3 12:21:02 CEST 2011

Hola,

L'estat nou del gtk+ - gtk-3-0 - po-properties (Català) és «Revisat».
http://l10n.gnome.org/vertimus/gtk+/gtk-3-0/po-properties/ca

Molt bona feina! Especialment perquè no és precisament fàcil :)

Hi he afegit el que hi he vist, a veure què et sembla.

Un parell de dubtes que no he canviat en el fitxer:

* «Stock Icon»: canvi de «de l'estoc» a «de recurs». La veritat és que «estoc» no m'ha acabat de fer mai el pes, però no acabo d'entendre la raó per la qual utilitzes «de recurs» (que em sembla bé, simplement vull entendre-ho).

* «Fallback»: traduït com a «alternatiu». Ja sé que no tenim cap terme per capturar el significat original, però no sé si «alternatiu» és el millor en aquest context. A l'espera d'entendre més com utilizar «de recurs», la veritat és que segons ho interpreto em sonaria millor «de recurs» com a «fallback».

Salut,
David.

David Planella
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.

Més informació sobre la llista de correu GNOME-dl