[GIMP] no em funciona el Gimp 2.3

Joaquim Perez noguer a gmail.com
div maig 4 12:05:10 CEST 2007

Hola,

El 04/05/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit:

> Veig que ja has trobat un .deb, Quim... Jo el vaig trobar per
> Ubuntuforums, però suposo que ara ja no cal que et passi l'adreça
> exacta :)

Sílvia si me'l passes també ho posaré al wiki, per si de cas un falla. És
que no els he provat.

No hi has pujat cap fitxer, al wiki, oi? La gent s'ha de baixar
> el .tar.gz directament de l'svn ?

Sí que he deixat un enllaç des del wiki per baixar la versió que vaig
compilar, està a la secció com puc provar el gimp 2.3 que hi ha sota la
secció com puc ajudar.

Jo he decidir formatar el portàtil i reinstal·lar-hi l'Ubuntu. Si no el
> deixo pitjor del que està ara, espero poder instal·lar-hi el Gimp 2.3.

vols dir que et cal fer-ho ? és per culpa del gimp 2.3 ???

Per cert, a progress.gnome.org fa temps que hi ha el mòdul gimp-ruby per
> fer [http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-extras]. Si voleu, el puc
> fer jo mateixa... També hi ha el gimp-tiny-fu a mitges (també me'n puc
> encarregar).

Sí, i jo ara em miraré el gimp-gap que fa temps en Jordi Mas em va passar
unes traduccions.

Un altre que seria bo de provar de traduir és el gimpshop, una versió del
gimp que posa totes les finestres del gimp dins d'una única macro finestra,
de manera que sigui més fàcil de treballar per la gent que està massa
acostumada amb el windows

Quim

El dj 03 de 05 del 2007 a les 23:18 +0200, en/na Joaquim Perez va