[GIMP] no em funciona el Gimp 2.3

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
div maig 4 11:33:52 CEST 2007

Veig que ja has trobat un .deb, Quim... Jo el vaig trobar per
Ubuntuforums, però suposo que ara ja no cal que et passi l'adreça
exacta :)

No hi has pujat cap fitxer, al wiki, oi? La gent s'ha de baixar
el .tar.gz directament de l'svn ?

Jo he decidir formatar el portàtil i reinstal·lar-hi l'Ubuntu. Si no el
deixo pitjor del que està ara, espero poder instal·lar-hi el Gimp 2.3.

Per cert, a progress.gnome.org fa temps que hi ha el mòdul gimp-ruby per
fer [http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-extras]. Si voleu, el puc
fer jo mateixa... També hi ha el gimp-tiny-fu a mitges (també me'n puc
encarregar).

salut,

sílvia

El dj 03 de 05 del 2007 a les 23:18 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure: