[Geotraduccio] QGIS i memòria de traducció

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll set 1 17:02:07 CEST 2014

Ep gent!

Ara fa dies que no toco la traducció del QGIS, a veure si tot es va
normalitzant i m'hi torno a posar (encara que amb el DLP a la vista -i
aprofito per fer spam[1] ja que hi ha una xerrada específica del QGIS amb
el Carlos- penso que em serà difícil) ;)

Us escric per comentar-vos una notícia que ens és molt interessant. Les
traduccions que tenim fetes fins ara del QGIS ja estan disponibles a la
memòria de Softcatalà, això vol dir que podem entrar en aquesta pàgina:

http://www.softcatala.org/recursos/memories.html

I fer la cerca d'una paraula per saber com l'hem traduïda al QGIS (podem
reduïr l'«àmbit de cerca» a només el QGIS). Penso que ens serà de gran
utilitat, i com ja us vaig dir, és una eina que utilitzo molt i que
recomano molt per ajudar-nos en les traduccions.

Bé, de moment res més.
Salut!

[1] http://www.konfraria.org/dlp2014/
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí

Més informació sobre la llista de correu Geotraduccio