[Geotraduccio] [QGIS] Revisió darreres traduccions

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll nov 24 01:03:02 CET 2014

Hola a tots ;)

Feia temps que tenia aparcat el QGis i quan m'hi he posat m'he emportat la
grata sorpresa de què ja està al 31%. Gràcies cracks!

He fet algunes revisions. Per veure els canvis que he introduït podeu
filtrar per «translated after: 22-11-14». Els que heu traduït cadenes, si
us plau, mireu-ho per si hi ha alguna correcció que no us sembla adequada.

En alguns casos (i en cadenes que havia traduït jo) he tingut la sensació
de què algunes cadenes originals han canviat, perquè la traducció tenia poc
a veure amb la cadena original. Algú ha tingut la mateixa sensació?

Gràcies i salut!
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí

Més informació sobre la llista de correu Geotraduccio