[Gentoo] Hola a tothom

Carles Pagès bonanit a gmail.com
Dma Des 16 18:31:24 CET 2008

Bones,

Doncs tal com et diuen el tema està completament parat, fa més de 2 anys
que ningú escrivia per aquí. A més em sembla que tota la infraestructura
que hi havia per fer les traduccions ja no existeix (aquí tens un post
de quan es va muntar, tot i que jo no hi tinc res a veure:
http://www.majomo.com/index.php?op=news&id=281)

Vinga, salut!