[Fedora] [GNOME] Problema amb la traducció del Nautilus (abans Re: (sense assumpte))

Robert Antoni Buj i Gelonch robert.buj a gmail.com
dic abr 19 08:54:59 CEST 2017

Bones Jordi,

Vaig baixar el codi font de l'ultima versió disponible de Nautilus per a
F25 (3.22.3) de
https://src.fedoraproject.org/cgit/rpms/nautilus.git/log/?h=f25

Només vaig comprovar la primera ocurrència de "New Folder" i estava
traduïda. No vaig veure que hi havia també una traducció obsoleta (#~ msgid
"New folder") a
https://git.gnome.org/browse/nautilus/tree/po/ca.po?h=gnome-3-22&id=51388dfa7ae09d9c2ccfa03b13497e4002482349

Salutacions,
Robert

El dia 17 d’abril de 2017 a les 16:28, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit: