[Fedora] Problema amb la traducció del Nautilus (abans Re: (sense assumpte))

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll abr 17 16:28:16 CEST 2017

El 17/04/2017 a les 10:59, Robert Antoni Buj i Gelonch ha escrit:
> Fet!

Hola Robert,

He investigat el tema. Malauradament el Nautilus 3.22 no té totes les
cadenes en català. Hauria de tenir unes 1.113 (depenent de la branca) i
tenia 800 i escaig.

El que ha passat és que durant la 3.22 van fer molts canvis de codi. Jo
vaig actualitzar les cadenes abans dels últims dies de la versió 3.22.
Algunes cadenes van passar a ser "obsoletes" al fitxer però després en
un canvi de codi posterior es van tornar a usar (es van treure com a
traduïbles per error). El fitxer PO del repositori Git tenia les cadenes
que mancaven com obsoletes però el Damned lies les mostra com aplicades
ja que les recupera automàticament en el seu procés intern. Llavors, les
estadístiques mostraven que el fitxer tenia 1.110 cadenes traduïdes quan
al Git realment hi havia 800 i escaig.

He actualitzat totes les traduccions del Nautilus en totes les
branques[1] i ara hauria d'estar bé. Amb el Nautius 3.22.4 (per Fedora
25) i amb Nautilus 3.24.1 (per Fedora 26) el problema es solucionarà.

[1] https://git.gnome.org/browse/nautilus/

---
http://www.avg.com