[Fedora] monitoritzar

muzzol muzzol a gmail.com
div set 4 11:39:42 CEST 2015

Perdona, no acab d'entendre si es desaconsella l'ús de monitoritzar o no.

El dia 4 de setembre de 2015, 10:55, Robert Antoni Buj i Gelonch
<robert.buj a gmail.com> ha escrit:
> Supervisió / supervisar no comparteixen l'arrel / origen del mot [1].
> Altrament en supervisar hi ha observació i control alhora, mentre que en "to
> monitor" no hi ha cap control.
>
> [1] http://www.oxforddictionaries.com/es/definicion/ingles/supervise
>
> El dia 4 de setembre de 2015, 7:23, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
> escrit:

> http://about.me/rbuj

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y
catalanes, a ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos