[Fedora] hola

Robert Antoni Buj i Gelonch robert.buj a gmail.com
diu nov 15 21:03:30 CET 2015

Bones Joan,

Per traduir utilitzem l'eina de gestió de traduccions Zanata
https://fedora.zanata.org
Per participar en la traducció al català, segueix les instruccions de la
secció "How to become a Fedora translator" de
https://fedoraproject.org/wiki/L10N/Translate_on_Zanata

En l'enllaç anterior hi ha informació útil per participar en la traducció (
https://fedoraproject.org/wiki/L10N/Translate_on_Zanata), però també
mantenim la pàgina wiki https://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Fedora ,
ets lliure de fer els canvis que vulguis i creguis oportuns.

Un cop hagis sol·licitat formar part de l'equip català a
https://fedora.zanata.org/language/view/ca, i hagis estat aprovat podràs
fer les teves aportacions.
Et recomano que sol·licitis el perfil de traductor i revisor per tenir
accés total sobre totes les traduccions.

Ens cal ajuda dels administradors de sistemes per traduir FreeIPA i
spacewalk, i per revisar diverses traduccions recents (cockpit, storaged, ).

   - En [1] es descriu com revisar les traduccions.
   - En [2] hi ha un informe de qualitat de les traduccions

[1]
https://fedoraproject.org/wiki/L10N/Translate_on_Zanata#Build_a_rpm_with_permalinks_and_fedpkg
[2] https://www.softcatala.org/recursos-dev/quality/fedora.html

Sí necessites qualsevol cosa no dubtis en enviar un correu a la llista,

Salutacions,
Robert

El dia 15 de novembre de 2015, 21:38, Joan Aymà <joan a ayma.cat> ha escrit: