[Fedora] Col·laboració

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
dic set 5 00:56:28 CEST 2012

Bones,

DISC AUTÒNOM DE FEDORA 17:

Per arrancar en català la versió del CD autònom de Fedora 17, un cop
iniciat el sistema autònom:
S'ha de clicar en "Live System User" al menú superior de l'escriptori.
Al desplegable clicar a System Settings.
Dins de System Setting s'ha de clicar a Region and Language.
En la finestra de Region and Language, en la pestanya Language, S'ha
d'afegir Catalan, utilitzant el botó "+".
En la finestra de Region and Language, en la pestanya System, Sha de clicar
al botó "Copy Settings"
Tanquem la finestra Region and Language.
S'ha de clicar en "Live System User" al menú superior de l'escriptori.
Al desplegable clicar a Log Out. (apareixerà una finestra de confirmació,
cliquem a Log Out).
En la finestra d'inici de sessió cliquen a "Live System User" (no requereix
contrasenya)
Ja tenim l'escriptori del sistema autònom en català.
(espero que ho millorin en la versió de Fedora 18).

REF: Selecció de l'idioma al CD autònom de Fedora 17:
http://docs.fedoraproject.org/en-US/Fedora/17/html/Installation_Quick_Start_Guide/Language_Selection.xml.html

La part de la instal·lació està bastant traduïda, únicament falta traduir
la finestra inicial.

Salutacions,
Robert