[Fedora] Self-Introduction: Bernabé Borrero, Català

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
diu feb 19 15:02:51 CET 2012

Bones Bernabé,

Primer de tot disculpar-me pel retard en respondre el teu correu, aquest
quadrimestre he estat força ocupat amb exàmens i pràctiques.

He vist que has fet el CFGM en Sistemes u-informàtics i xarxes [1], i
ens complau molt que ens puguis ajudar aportant els teus coneixements a la
traducció de Fedora.
Si no saps per on començar o quin fitxer traduir, estaríem molt agraïts si
poguessis començar traduint els fitxers que comencen amb "system-", i
verificant-los.
Per verificar-los ho pots fer compilant el codi i provant les traduccions,
aquí hi ha una guia de com fer-ho:

http://www.softcatala.org/wiki/F14_system_config_lvm_B

L'enllaç explica com baixar i compilar el codi per després instal·lar i
comprovar la correcta traducció d'un paquet "system-", s'explica per a
fedora 14 (f14), també hauria de funcionar en f17.
Sí no fos així o tinguessis algun problema per verificar les traduccions,
envia un correu a la llista, i entre tots intentarem ajudar-te.

Per últim, donar-te la benvinguda a l'equip del Projecte Fedora i agrair-te
que puguis aportar els teus coneixements en les traduccions.

PS: també et convido si vols, a ajudar a mantenir la nostra wiki de cóm
traduir Fedora.
Per exemple per veure els detalls de com comprovar una traducció a través
de la compilació dels fonts del paquet system-lvm:
1: obrir la pàgina http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Fedora , anar a
la secció d'enllaços i en  "Estat de la traducció de Fedora i llistat de
traductors:" clicar en "Fedora 14" (
http://www.softcatala.org/wiki/Fedora_14_l10n), i seleccionar el fitxer
system-lvm.

[1] -
http://ioc.xtec.cat/materials/F_IOC_ATNESTU_1/estudiar_IOC/plansEstudi/PlaEstudisSMX.html

Salutacions,
Robert

2012/1/31 Bernabé Borrero <bernabeborrero a gmail.com>

> Hola, em dic Berna. Sóc d'Olot, Espanya.
> El meu nom d'usuari FAS és bernaborrero. M'he unit a l'equip amb la idea
> d'ajudar a traduir Fedora a català.
> Sóc tècnic en sistemes microinformàtics i xarxes, actualment preparant
> l'accés a un grau superior en So.
> Ja he ajudat a traduir projectes abans, com Browsershots i Findicons, a
> més d'alguns projectes a Launchpad a castellà i català.
> Fa uns tres anys que utilitzo Linux, però tot just vaig començar a
> utilitzar Fedora fa uns pocs mesos. He pensat que seria una bona idea
> contribuir una miqueta al projecte.
> [...]

FQN: Robert Antoni Buj Gelonch
AKA: Robert Buj

Official Master's degree in Information Technology Security, UOC (present)
Official Master's degree in CS & CEN, UOC (present)
Official Master's degree in FOSS, UOC (present)
Postgraduate Master's degree in .NET Solutions, UOC
Training course in Handel-C & DK design suite, Celoxica Ltd.
Training course in Xilinx EDK & Microblaze, UAM
Computer Science Engineer, UOC/UDL/URJC
Advanced-level training cycle in computer software engineering, Les Heures
- Technical academy
English course, school of languages, UOC (present)

ca: M'agradaria millorar el món, però Déu no em dóna el codi font!
de: Ich würde gern die Welt verbessern, doch Gott gibt mir den Quellcode
nicht!
en: I would like to improve the world, but God didn't give me the source
code!
es: Me gustaría mejorar el mundo, pero Dios no me da el código fuente!

gpg fingerprint = 519C 3F59 DB1F B31A 545F 9874 DF78 DB0C 163C 5913