[Fedora] Fedora 17 alpha 1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 12 22:22:05 CET 2012

Ep gent,

A finals d'any passat vaig estar actualitzant l'Anancoda. Bàsicament
vaig mirar que els textos que sortien en una instal·lació normal
estiguessin tots en català. Vaig també traduir després tot el que vaig
poder. Al final va quedar al 81% que és com està ara[1]

M'he baixat la Fedora alpha 1 (Fedora-17-Alpha-i386-DVD) però els textos
de l'Anaconda surten molts en anglès. Miro al PO però estan al català.

He mirat al GIT de l'Anaconda[2] però veig que allà no tenen els PO.

Algú sap si que no han arribat a temps o ha fallat la importació?

[1] https://fedora.transifex.net/projects/p/fedora/r/fedora-main/l/ca/
[2]
http://git.fedorahosted.org/git/?p=anaconda.git;a=tree;f=po;h=953d15c31e02d07da971c54296e20233bb4bab28;hb=HEAD

Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com