[Fedora] Bloqueig de Anaconda f14-branch

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
dim ago 31 23:18:57 CEST 2010

OK,

Quan m'avisi els debloquejo per a què els pugis pujar.

Si no rebo cap noticia teva abans dels dilluns de la setmana que ve els (6
de setembre) els penjaré jo mateix (a menys que em diguis el contrari).

Salutacions,

Robert