[Fedora] Fwd: Image for Software Review in UI

Robert Antoni robert.buj a gmail.com
dim ago 31 23:08:17 CEST 2010

Hola a tots,

Us reenvio aquest correu.

Com que la data límit per a publicar les traduccions es el 7 de setembre,
les traduccions enviades a aquesta llista que estiguin pendents per pujar-se
al servidor, les pujaré el 6 de setembre al matí per a que estiguin
disponibles per a la propera versió de Fedora.

Amb les imatges ISO del correu que us reenvio podreu provar si voleu les
traduccions in situ. Generant els mo amb els fitxer po, copiant-les al
directori que convingui. US POT SERVIR DE GRAN AJUDA ;-)

Salutacions,

Robert

---------- Forwarded message ----------
From: noriko <noriko a fedoraproject.org>
Date: Tue, Aug 31, 2010 at 8:15 AM
Subject: Image for Software Review in UI
To: Fedora Translation Project List <trans a lists.fedoraproject.org>

Hi

The image for translators has now been composed and available by Release
Engineering.
Please review and correct software translation in built UI. Software
translation deadline is 2010-09-07.

The image is available at:
http://serverbeach1.fedoraproject.org/pub/alt/stage/f14-translation/
http://alt.fedoraproject.org/pub/alt/stage/f14-translation/

Once booted to these images you can yum update and get
newer builds of content from updates-testing to verify translations.

cheers
noriko
--

--
FQN: Robert Antoni Buj Gelonch

Advanced-level training cycle (ca: CFGS) in computer software engineering
(ca: DAI) - les Heures, technical academy (SPA)
Computer Science Engineer - University of Lleida (UDL), Lleida (SPA)
Training course in Handel-C & DK design suite - Celoxica Ltd., Abington (UK)
Training course in Xilinx EDK & Microblaze - Autonomous University of Madrid
(UAM), Madrid (SPA)
Postgraduate Master's degree in .NET Solutions - Open University of
Catalonia (UOC), Barcelona (SPA)
Postgraduate Master's degree in FOSS (Free and open source software)
(upcoming) - Open University of Catalonia (UOC), Barcelona (SPA)

ca: M'agradaria millorar el món, però Déu no em dóna el codi font!
de: Ich würde gern die Welt verbessern, doch Gott gibt mir den Quellcode
nicht!
en: I would like to improve the world, but God didn't give me the source
code!
es: Me gustaría mejorar el mundo, pero Dios no me da el código fuente!

gpg fingerprint = 0800 D37B C187 CC6E 9D0C 0AF4 265D 0096 AC78 6412
Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació sobre la llista de correu Fedora